Πρωτοβουλίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προσέλκυση περισσότερων επιβατών

Πρωτοβουλίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προσέλκυση περισσότερων επιβατών

BF5105BA239725F4BDC69B36EFE15C66

Περισσότερους επιβάτες φιλοδοξεί να προσελκύσει στον σιδηρόδρομο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αφενός εισάγει πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών πελατών και αφετέρου επεκτείνει την εμβέλεια της υπηρεσίας «Τραινοταξί» σε άλλες πέντε πόλεις (Λάρισα, Βόλο, Κατερίνη, Έδεσσα, Ξάνθη) από τον Οκτώβριο.

Από τον ίδιο μήνα ξεκινά και η εξυπηρέτηση κατ' οίκον στη Θεσσαλονίκη, σε πολύ προνομιακές τιμές, για τη μεταφορά του επιβάτη με ταξί από και προς το σπίτι του και τον σιδηροδρομικό σταθμό.

Παράλληλα, προχωρούν τα έργα ηλεκτροκίνησης, που μετά το 2017 θα επιτρέπουν την πραγματοποίηση του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες, ενώ από τον τρέχοντα μήνα «τεστάρεται» πιλοτικά, σε ένα βαγόνι, πρωτοποριακό πρόγραμμα ψυχαγωγίας, το οποίο θα δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να επιλέγουν μεταξύ 20 ταινιών, που θα προβάλλονται στο κινητό, το λάπτοπ ή το tablet τους, στη διάρκεια του ταξιδιού.

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Θεσσαλονίκη, ο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αθ.Ζηλιασκόπουλος τόνισε ότι στόχος δεν είναι τόσο να επωφεληθούν οι ευκαιριακοί χρήστες του τρένου, όσο να επιβραβευτούν αυτοί που το προτιμούν τακτικά για τις μετακινήσεις τους.

Κατά προτεραιότητα πρόσβαση στα εισιτήρια των 9 ευρώ

Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, κάνοντας την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι τακτικοί επιβάτες μπορούν να επωφεληθούν από μια σειρά ειδικών προνομίων, όπως η κατά προτεραιότητα πρόσβαση στα φθηνά εισιτήρια των 9 και 19 ευρώ στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Κάποια από τα κίνητρα είναι ήδη ενεργά και άλλα θα τεθούν σταδιακά σε εφαρμογή τις επόμενες εβδομάδες, ώστε το πρόγραμμα επιβράβευσης να είναι σε πλήρη ανάπτυξη μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου (η εγγραφή των επιβατών ώς μελών μπορεί να γίνει ήδη).

Ήδη ισχύει το κίνητρο της προσφοράς δωρεάν γεύματος στους επιβάτες της πρώτης θέσης. Από τότε που η προσφορά αυτή ετέθη σε εφαρμογή, η πληρότητα της πρώτης θέσης έχει φτάσει σχεδόν στο 90%, έναντι περίπου 40% προηγουμένως.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατηρεί περίπου το 30% της κίνησης εσωτερικού με όλα τα μέσα (τρένο, αεροπλάνο, ΚΤΕΛ) στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, παρότι ο αριθμός συνολικά των επιβατών (με κάθε μέσο) έχει μειωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης.

Ενδεικτικό είναι ότι, ενώ το 2010 διακινούνταν ημερησίως, στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, περίπου 15.000 άτομα (με όλα τα μέσα), εκ των οποίων τα 5.500-6.000 προτιμούσαν το τρένο, οι αριθμοί αυτοί έχουν μειωθεί σήμερα σε 12.000 και 4.000-5.000 αντίστοιχα. 

«Παρόλα αυτά, δεν κόψαμε ούτε ένα τρένο στο δρομολόγιο αυτό» σημείωσε ο κ.Ζηλιασκόπουλος.

Αναφερόμενος στην αναστολή ορισμένων τοπικών δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης (προς Λάρισα και Έδεσσα) από τις 2 Σεπτεμβρίου, υποστήριξε ότι πρόκειται για προσωρινή κατάσταση, που ουσιαστικά αποτελεί χρονική επέκταση του θερινού προγράμματος δρομολογίων κι αποφασίστηκε γιατί η κίνηση συνέχιζε να είναι μειωμένη.

Τα δρομολόγια θα επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς από 15 Σεπτεμβρίου.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ