Στη βουλή έφτασε το θέμα της αποπεράτωσης του κάθετου οδικού άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο της Νέας Εγνατίας στον Έβρο, μετά από επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Έβρου της Νέας Δημοκρατίας Αν. Δημοσχάκη. Ο Βουλευτής ανέφερε τα προβλήματα που παρουσιάζονται στο πολύπαθο έργο, το οποίο δεν έχει ολοκληρωθεί από τη δεκαετία του ’90 και ειδικότερα στο τμήμα Μάνδρα Ψαθάδες, όπου, σύμφωνα με έγγραφο που κατέθεσε, έχουν χάσει την τελευταία δεκαετία τη ζωή τους 11 συνάνθρωποί μας, σε μια απόσταση 13 χιλιομέτρων.
«Τα προβλήματα των τεχνικών εταιριών που έχουν κατά καιρούς αναλάβει το έργο το έχουν καθυστερήσει και ευελπιστούμε εν τέλει το έργο να τελειώσει φέτος, ώστε και να μην υπάρξει πρόβλημα με τα εγκεκριμένα ευρωπαϊκά κονδύλια» σημείωσε ο κ. Δημοσχάκης, κάνοντας αναφορά και στο πρόβλημα των αδρανών που έχει ρποκύψει δυσχεραίνοντας τόσο το εν λόγω έργο, όσο και την αποκατάσταση των σπασιμάτων στα αντιπλημμυρικά αναχώματα κατά μήκος του ποταμού Έβρου.
Απαντώντας ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης τόνισε ότι το Δημόσιο δεν θα υποκύψει σε εκβιασμούς, εννοώντας τον εργολάβο του έργου, ΑΕΓΕΚ, ενώ τόνισε πως η Εγνατία Οδός έχει κάνει συνεννόηση με την εταιρεία για αν γίνουν επαναπροσλήψεις και αν ξεκινήσει ξανά, όμως δεν θα ακολουθήσουν την ίδια λογική των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Παράλληλα, τόνισε ότι θα ενταχθούν στο νέο ΕΣΠΑ μέχρι το φθινόπωρο οι μελέτες για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, δηλώνοντας πως δεν παρέλαβαν τίποτε από την προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ πρόσθεσε ότι εξετάζεται η τροποποίηση των ελληνικών προτάσεων για τα διευρωπαϊκά δίκτυα προκειμένου να ενταχθεί σε αυτά και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αλλά και η αναβάθμιση των εισόδων της χώρας.
Όσο για τα αδρανή, σημείωσε πως το Υπουργείο Περιβάλλοντος σε συνεργασία με την Περιφέρεια ΑΜΘ έχουν συνεργαστεί για να δημιουργηθούν ένα ή δύο λατομεία επιπλέον στην περιοχή.