Το μεγάλο κόλπο με τις πινακίδες Βουλγαρίας σε Ι.Χ. πολυτελείας

Το μεγάλο κόλπο με τις πινακίδες Βουλγαρίας σε Ι.Χ. πολυτελείας

6A9337D60B39D966C63E14686B165186

Έξαρση παρουσιάζει το φαινόμενο της ίδρυσης ελληνικών επιχειρήσεων στη Βουλγαρία καθώς, σύμφωνα με τα πλέον επίσημα στοιχεία, έφθασαν να προσεγγίζουν στο τέλος του 2013 τις 9.000 από 6.000 το 2012, αυξήθηκε δηλαδή ο αριθμός τους 50%.

Οι περισσότερες από αυτές είναι εικονικές και ιδρύθηκαν με σκοπό την αγορά οχήματος μεγάλου κυβισμού.

Όπου και να ταξιδέψει κάποιος στην Ελλάδα, όπως λένε στελέχη του ΣΔΟΕ που επικαλούνται Τα Νέα της Μ.Τετάρτης, συναντά μοντέλα πολυτελείας με βουλγαρικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Δεν πρόκειται φυσικά για αύξηση του τουριστικού κύματος από τη Βουλγαρία αλλά για έναν τρόπο που ανακαλύπτουν κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι Ελληνες για να γλιτώνουν τον φόρο πολυτελείας, τα τεκμήρια διαβίωσης, τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα.

Σύμφωνα με τον νόμο, προκειμένου να μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί στην Ελλάδα με Ι.Χ. που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας άλλης χώρας πρέπει να διαμένει τουλάχιστον έξι μήνες για επαγγελματικούς ή οικογενειακούς λόγους στη χώρα αυτή.

Εκτός δηλαδή από την προσκόμιση του καταστατικού της εταιρείας στη Βουλγαρία, τη βεβαίωση των αρμοδίων Αρχών για την καταχώρισή της στα εμπορικά μητρώα και ενός μισθωτηρίου συμβολαίου του επαγγελματικού χώρου (τρία από τα έγγραφα τα οποία οφείλει να επιδείξει ο ιδιοκτήτης ενός Ι.Χ. με βουλγαρικές πινακίδες), πρέπει να μπορεί και να αποδείξει ότι επί τουλάχιστον έξι μήνες κατοικεί εκεί.

«Το να είσαι κάτοικος Θεσσαλονίκης, Σερρών ή ακόμη και Χολαργού και να κυκλοφορείς με Ι.Χ. που διαθέτει βουλγαρικές πινακίδες, όπως κάποιες από τις περιπτώσεις που έχουμε εντοπίσει, προφανώς και είναι παράνομο» εξηγούν τα στελέχη του ΣΔΟΕ.

in.gr